.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انهدام باند ۶ نفره سارقان غیربومی در سوادکوه
رئیس پلیس آگاهی مازندران از انهدام باند ۶ نفره سارقان در حرکت و غیربومی در شهرستان سوادکوه خبر داد.
انهدام باند ۶ نفره سارقان غیربومی در سوادکوه

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل ویلایی و مرفه نشین در مناطق ییلاقی شهرستان سوادکوه و گزارشات پی در پی ارسالی از سوی سامانه‌های نظارتی و اظهار گله مندی شهروندان و مال باختگان از عدم کشف سرقت و دستگیری سارقین، مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

او افزود: حسب دستور فرماندهی انتظامی استان، مبنی بر کشف، شناسایی و دستگیری عاملین سرقت، ضمن تشکیل جلسه فوری، تیمی از کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه با سرقت و اداره اطلاعات جنایی استان مازندران به شهرستان سوادکوه اعزام و نسبت به انجام اقدامات فنی تخصصی اقدام کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: با توجه به پیچیدگی سرقت‌ها و نبود شواهد کافی در جهت دستیابی به سرنخ‌های و با انجام اقدامات پیچیده و سنگین و گسترش چتر اطلاعاتی، نهایتاً پس از حدود یک ماه اقدامات موثر، ماموران موفق به شناسایی باند چند نفره سرقت در استان تهران شدند.

 

سرهنگ قیصری افزود:کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مازندران، پس از اخذ دستور قضائی و با همکاری پایگاه هفتم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طی اجرای چندین عملیات ضربتی و غافلگیرانه، سارقان شناسایی شده را در استان تهران دستگیر کردند.

 

او گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی و تخصصی به چندین فقره سرقت در شهرستان سوادکوه اقرار و اعتراف صریح داشتند و ضمن اقرار به سرقت ۳ دستگاه ماشین لباسشویی و انتقال آن به ترمینال مسافربری جهت انتقال به شهرستان آشخانه، مأمورین سریعاً به ترمینال جنوب اعزام و محموله فوق قبل از حرکت اتوبوس توقیف و کشف کردند.

 

سرهنگ قیصری در پایان افزود: سارقان دستگیر شده طی اقدامات تخصصی اطلاعاتی به چندین فقره سرقت در شهرستان سوادکوه اقرار و اموال مسروقه به ارزش ۴۰ میلیارد ریال نیز کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.